Beastmen

Jag visste ju att Beastmen var på gång, men jag har inte spanat efter bilder på flera veckor, så det blev en ordentlig överraskning när Sophie kom hem med senaste nummret av White Dwarf som just handlade om Beastmen.

Vet inte riktigt vad jag ska tycka om de ny modellerna. Gors, Ungors och Beastigors är helt okej, kanske främst för att de inte gjort någon större förändring på dem. Däremot har jag riktigt svårt för de nya minotaurs och doombull. Poserna och storleken känns bra, men däremot förstår jag mig inte på deras nya huvuden. Ser ut som deformerade Ogres med horn. Den sista figuren är en "Razorgor", en större variant på en tuskgor. 





Kommentarer
Postat av: Kubbe

My name is Kubbe and I approve of this message!

2010-02-04 @ 13:32:27
Postat av: Krille

Grisens öga är hillarious!

2010-02-04 @ 16:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback