Fajt najt

Av personliga skäl (som de flesta vet) så har det inte blivit särskilt mycket skrivande här på bloggen, men det hoppas jag snart det blir ändring på.

I helgen så är jag ledig, och Jocke på jobbet har kallt till "grabb-kväll", vilket innebär grillat, öl och Tekken 6 till PS3. Jag har nog aldrig varit ett stort Tekken fan, spelade dock 2:an ganska flitigt i högstadiet, men det berodde främst på att vi "fick" göra det på gympan. Tycker spelserien kännts alldeles för seg och karaktärerna har egentligen aldrig tilltalat mig. Nåja, jag tänker ge 6:an en chans då man kan spela som svensken Lars Alexandersson.

Mitt WoW spelande fortsätter i vanlig takt. Har gjort en weekly raid med min Druid, samt blivit inbjuden till ICC 10 som jag dock tackat nej till pga grabb-kvällen ovan. Sen fick jag plötslig lust att spela lite på Alliance, så nu har jag dragit upp min Dvärg till lvl 57 och jag kan äntligen se Outland i horisonten. Ska bli kul att för första gången få se de senare questarna och städerna ur deras perspektiv.

Har läst klart Haarlock's Legacy till Dark Heresy samt skrivit ut alla handouts som behövs. Så nu behöver vi bara att KG tar sig loss från the old ball n' chain och kommer hit för lite bus...


Kommentarer
Postat av: Krille

Tekken 3 var seriens peak. Numera rätt meh. Klumpigt och segt imho. Föredrar först och främst 2d-fighting med SF i spetsen.

2010-02-12 @ 16:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback