Portable Power

Hör och häpna, det har snart gått 3 dagar utan att jag har spelat WoW. Jag har gjort några försök att logga in, men så snart jag börjat göra någon quest eller börja leta grupp har jag bara loggat ut igen.

Istället så har jag spenderat all fritid åt att rita och spela en massa, för mig, bortglömda GBA spel. Som jag tidigare nämnt brukar jag alltid plocka upp och spela Shining Force 2 till Sega. Men i år orkade jag bara med att spela någon timme innan jag blev sugen på något "nyare", och eftersom jag aldrig varit i stor Gameboy spelare hittade jag ett stort och fint arkiv jag aldrig suttit mig ner med.

Fire Emblem, Tactics Ogre, Final Fantasy Tactics, Final Fantasy (insert number), Castlevania, Zelda, Advance Wars, Megaman, Metroid, Mario & Luigi osv. Listan med bra spel är stor till en liten maskin man tidigare struntat i och nu gör jag mitt bästa för att i alla fall hinna med och testa alla klassiker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback