Green grass of home

Det har ju inte blivit så mycket Blood Bowl spelande på sista tiden, varken på det nya versionen eller på Fumbbl. Nu har ju dock Koggs äntligen skaffat spelet till 360 vilket ökat suget för mig rejält. Att bemästra spelets AI tar inte många minuter/timmer, inte ens på Hard. Jag har dock inte gett mig ut online på PC versionen pga att man måste registrera sig på en speciell hemsida osv.

Att sparka stjärt på Xbox Live känns mycket mer lockande. Och man blir ju nästan mer eller mindre tvingad då spelet av någon dum anledning inte går att spela PC vs Xbox. Ska försöka hålla ögonen öppna för ett billigt ex på tradden inom en snar framtid.

Fast först och främst måste jag nog fräsha upp mitt eget spelade lite. Efter att ha tokdominerat med de enklare lagen (Orcs, Chaos, Lizardmen, Dwarf och Wood Elves) tror jag det är dags att jag ger mig ut på lite djupare vatten. Mitt senaste Skaven lag blev ju dock helt krossat när jag mötte ett riktigt elakt chaos lag. Om jag minns rätt så hade jag en 7-8 spelare i mitt Injury bås, därav min Rat Ogre som hade lyckats öka sin styrka. Har heller inte haft flyt med varken Humans eller Dark Elves om än de lagen är relativ bra på pappret.


Kommentarer
Postat av: Krille

Blir snart en liten post angående detta i min blogg.

2010-01-18 @ 18:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback