Lure

Jag har ju inte köpt regel boken till Rogue Trader, men det har i alla fall Edvard gjort. Jag har inte hunnit läsa den sådär jätte noga, men det hade verkligen ett intressant system för att skapa karaktärer, och nog bubblade det upp ett par i min skalle direkt. Nu har FFG släppt lite information om nästa bok som kommer till spelet. Precis som till Dark Heresy så blir det en äventyrsbok som är först att släppas. (Till DH var det boken Purge the Unclean)

Boken heter "Lure of the Expanse" och innehåller 3st fristående äventyr, som jag antar även går att knyta ihop till en kampanj om man skulle önska det. Samtliga tre äventyr handlar om att man har hittat någon glömd/försvunnen civilisation eller liknande och måste kämpa för att komma undan med både livet och rikedommar.

Nu är det bara att tjata på Edvard så han styr upp lite Rogue Trader åt oss


Kommentarer
Postat av: Krille

Epic. Det är en staty av en Dire Avenger det där, det bådar för bus!

2010-01-15 @ 13:21:58
Postat av: Nick

Oja. Vi måste alla sparka lite på Edvardo. Annars får ni plocka fram era inquisitors så bränner vi kättare i DH

Postat av: Krille

Disciples of the Machine God; Assemble!

2010-01-15 @ 20:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback