Fuuuuuck it!

Det blev inget Final Fantasy för mig idag, hade verkligen trott att Spelbutiken.se skulle leverera. Vill inte beställa från Webhallen denna gång då de har fuckat up så många av mina tidiga ordrar... Nåja, jag fick i alla fall tid idag att måla lite mera.

Blev faktiskt så att jag sketchade vidare på Dark Heresy karaktärerna som jag
visade för någon dag sedan. Har ännu inte lagt på skuggor och bakgrunder, men 2st är i alla fall Inkade och fått lite grundfärger. KG och Edvards karaktärer blir ett lite senare projekt. Enjoy!





(det blev kanske lite väl "standard" outfit på Mats karaktär, men jag tycker ändå han utstrålar respekt)

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Like it alot :D, riktigt snygga

2010-03-08 @ 22:35:09
Postat av: Mads

Awesome! Grymt snygga :P

2010-03-09 @ 22:00:11
Postat av: Trrr

Hej igen!

Tänkte kolla en sak med dig angående dessa bilder... Jag har ett flertal sidoprojekt vid sidan av GreyZone, mest kort och brädspel eller kombinationer. Tyvärr är jag helt oförmögen att skapa illustrationer till dessa spel varpå de står still i utvecklingen. Dessa bilder är helt perfekta, framför allt till det mest lovande spelet, så tänkte kolla om du är intresserad av att slå våra huvuden ihop och ge det ett försök.

Postat av: Krille

Väntar med spänning främst på att få se Edvards karaktär med den sköna mustaschen!

2010-03-10 @ 16:04:56
Postat av: Nick

Ska försöka rita lite i helgen då jag är ledig, så förhoppningsvis får jag till både "Cain" och "Nihilus" :P



Angående att illustrera till något av dina projekt så är jag definitivt intresserad. Jag drar iväg ett mail till dig sen så kan vi kommunicera på andra sätt än blogg kommentarer :D

2010-03-11 @ 16:10:44
URL: http://fullfrontalnerdity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback