Sons of Russ

Avslöjanden om det kommande rollspelet Deathwatch rullar på. Det hetaste ämnet att diskutera runt om på forumen är vilka Chapters kommer att finnas med. Precis som i de övriga rollspelen där man rullar/väljer vilken planet/bakgrund man vill komma ifrån så ska man göra samma sak med vilket Chapter man kommer ifrån.

Dessutom har FFG gått ut och sagt att det endast kommer att finnas med 6st Chapters när spelet väl släpps. På de allra flesta forum verkar man kunna ena sig om att Dark Angels, Space Wolves, Blood Angels, Ultramarines och Black Templars kommer att finnas med. Vilket det 6:e och sista ska bli råder det väldigt delad mening om. En del tror att de kommer slänga in ett tidigare okänt Chapter (typ som Blood Ravens i Dawn of War) medan andra tror på ytterligare en orgnial Legion.

I alla fall så har FFG gått ut och bekräftat det första Chapter som kommer finnas med - Space Wolves.



Blir intressant och se vad de mer väljer att kasta in i spelet

Kommentarer
Postat av: Krille

Seriöst? Black Templars? GTFO! Varför inte bara ta med de the first foundings bara och sen skita i alla chapters som ingen jävel bryr sig om. Ge mig Iron Hands och Raven Guard!

2010-03-13 @ 23:56:14
Postat av: Nick

Folk tror på Black Templars eftersom de ska hålla till i Calix Sector enligt något fluff. Men jag håller helt klart med dig. First Founding ska de va!

Postat av: Edvard

Ja, jag blev också lite överraskad av att de har med Black Templars i den där listan... jag diggar dock rymndvargen på bilden. Så skall det se ut! XD

2010-03-14 @ 10:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback