Dungeonbowl



En riktigt raritet ute på
Tradera just nu (med endast 24h kvar i skrivandets stund). Det är alltså Games Workshops spel Dungeonbowl som släpptes någon gång under 2:nd Edition av Blood Bowl om jag inte misstar mig. Har aldrig själv fått tillfälle att spela det, men har läst regelboken. I grund och botten samma typ av spel, men med en liten twist - spelplanen.

I detta fall rör det sig om en mer labyrint liknande spelplan där man inte bara tvingas kämpa mot sin motståndare utan även måste undvika fällor och annat oknytt som gömmer sig i skuggorna. Och om jag inte misstar mig så var det fullt möjligt att spela detta spel med 4 spelare samtidigt.

Spelet ser ut att vara i fint skick, så har du ~400:- över så slå till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback