Pawn shoping



Jag har fortfarande aldrig bytt in mina gamla spel för att köpa ett nytt till ett bättre pris. Det beror inte på att jag vill behålla mina gamla spel som jag redan klarat ut, utan mer för att jag hatar ovanstående. Butiker är duktiga på att kräva 699:- för att nytt spel, och 659:- för samma spel om det är begagnat.

Dock blir det nog första gången för mig i veckan som jag faktiskt nappar på ett erbjudande. Byt in 2st spel och köp Super Street Fighter IV för 1:-. Ordniarie pris är 399:- (eller 499:- hos Gamestop). Det känns riktigt fel att stödja ett system jag inte alls gillar, men måste man spara pengar så måste man...

Kommentarer
Postat av: Krille

Gamestop och liknande pre-owned kejdor är riktiga ärkejudar. Köp spelet på Webhallen för 399 nytt istället.

2010-05-03 @ 14:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback