Red Dead Basterd



Fick äntligen plocka upp mitt exemplar om av det
omtalade Red Dead Redemption i fredags, för den som bott under en sten är detta "GTA i vild västern". Och det har minst sagt blivit många, många timmar framför teven i helgen. Som vanligt när det gäller Rockstars spel så läggs det extremt mycket krut både på karaktärer och story, men ingenting jag tänker gå in på detalj.

Dock så måste jag erkänna att jag bara spenderat drygt 20% av att faktiskt ta mig vidare i handlingen. Det som hållt mig sysselsatt är alla mini-spel i spelet. Texas hold em, Black Jack, Liars Dice, Finger Filét, Arm Wrestling och hästkapplöpning har gjort mig till en extremt rik man i detta spel. Och jag kan helt enkelt inte sluta med det.

Självklart har jag även hunnit med Dastardly Achivement och levt rövare bland ortsbefolkningen. Att spontant fånga in folk med lasso har aldrig varit så roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback