Super Red Dead Fighter Redemption IV

5:e Maj. Idag får jag gå och hämta upp mitt försenade exemplar av Super Street Fighter IV. Dock har jag ingen sticka att spela med eller ett guld-live för att köra online. Kanske lika bra det, för jag har hört att den skiten är som crack. Nåja, tänker i alla fall mangla med datorn större delen av dagen så att jag blir tillräckligt bekväm för att vilja investera i Live. Fick höra att det är ett rätt stort gäng Pite-bor som lirar endless tournament då och då, vilket jag även fått erbjudande att vara med på.

Det blev även så att jag förhandsbokade collectors edition av Red Dead Redemption ett spel som jag varit väldigt passivt inställd till. Kanske för att jag fick lite väl mycket "Gun" vibbar av det, men vad tusan, det är ju Rockstar som gör det. GTA goes wild west. Det kan nog ändå vara rätt underhållande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback