The occult

Det har varit låte småslött här på bloggen. Som vanlgit är det för att jag jobbar rätt mycket nu. En hel drös med sommar vikarier ska "tränas" upp på jobbet, men nu till helgen så kliver jag på min natt period. Så med andra ord kommer jag få det relativt lungt ett tag framöver, förhoppningsvis hinner jag även posta en massa mer nonsens här.

Har inte kommit igång med Street Fighter på allvar ännu. Gjort ett par svängom online med varierat resultat. Att spela med T.Hawk ger i alla fall ett överraskningsmoment då inte så många verkar vana att möta honom. Stor nemesis är dock fortfarande Ken som kan hålla mig på bra avstånd både med hadokuens och dragon punches.

League of Legends spelas också fortfarande, fast i mindre utsträckning såklart. Har låst upp både Garen och Jax i veckan, så det har blivit en hel del närstrids fighting i det spelet. Fast min huvudkaraktär är fortfarande ninjan Shen trots att de bara fortsätter att nerfa honom med varje patch.

Sitter även och planerar ett äventyr eller kanske en kampanj till rollspelet Operation: Fallen Reich. Funderar på att låta alla skapa ~3 karaktärer var och kanske låta dem alla ingå i samma typ av cell. Aja, det är fortfarande bara lite funderingar som jag har. Föresten att söka på wikipedia efter
Nazism and occultism ger rätt bra förslag på vad man kan hitta på i rollspelet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback