Incredible



Jag och Sophie såg
Planet Hulk igår kväll innan jag åkte till jobbet. Och jag måste säga att mitt intresse för Hulken växte genast. Filmen i sig höll relativt hög kvalité i förhållande till andra filmer som Lionsgate har släppt. Välgjorde animationer, inte för många upprepningar och ett helt okej gäng med röstskådisar.

Nu är inte jag den bästa på att läsa comic-books, men eftersom jag snart ska beställa böcker tills Sophies födelsedag så kanske jag även passar på att köpa lite Hulken böcker till mig själv. Stora vansinniga monster som går bärsärk tilltalar mig mer än vad jag tror. Hulken kan gott och väl vara en av mina nya favoriter i Marvel världen.

Planen är att kanske införskaffa böckerna Prelude to Planet Hulk, Planet Hulk och World War Hulk.


Kommentarer
Postat av: Tommy Tomte

Läste World War Hulk förra året. Var riktigt schyst vill jag minnas. Hulk är ball och FET i dom serierna (fet som i OP, inte som i rund om magen).

Jag trooor helt klart jag kan rekommendera den, men jag läste även en massa av kringhistorierna, så den kanske håller sämre om man inte gör det. Finns nog isf på din lokala piratbukt.

2010-05-16 @ 23:21:41
Postat av: Krille

Serier läses inte från en dataskärm. Då är man en douche.

Postat av: Tommy Tomte

@Krille. Det är mitt sionistiska arv antar jag, men

jag äger redan "vanliga serier"+manga för 10,000+ kronor. Så jag tycker faktiskt att jag kan tanka saker medan jag pluggar utan att behöva skämmas.

2010-05-18 @ 20:01:55
Postat av: Kubbe

Riktigt bra film. Mer sånt säger jag :D

2010-05-19 @ 01:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback