FPS



Är lite småsugen på att införskaffa mig ett nytt FPS till Xbox 360. Jag har inte varit direkt flitigt på den genren. Mitt senaste spel var nog faktiskt Halo 3, och det spelade jag mest för att Sophie kunde vara med i Co-op mode.

Jag är nödvändigtvis inte ute efter det allra senaste spelen. Jag kan gott och väl backa ett par år då jag både är snål, och inte har spelet så många av de äldre spelen. Till exempel har jag fortfarande inte spelat det första Bioshock.

Så vad har jag för alternativ att välja mellan? Kollar man på Tradera är det Call of Duty, Modern Warfare, Kane & Lynch och Halo som dyker upp som förslag. Någon som kan komma med ett bättre tips?

Kommentarer
Postat av: 8bitninja

Singularity kanske?

2010-11-08 @ 09:28:40
Postat av: Tjernlund

Jag lirar Bioshock nu och det är ett mycket trevligt spel måste jag säga. Skaffa det.

2010-11-08 @ 11:10:24
Postat av: Nick

Jag satt faktiskt och funderade över Singularity. Det har väl kanske inte fått de bästa recensionerna men verkar ju ändå rätt intressant.



BioShock i all ära, men det jag är lite mer sugen på något mer actionbetonat. Mer skjutande och mindre stora pappor och splicers. Fast det kanske är rätt mycket pang-pang i det?

Postat av: 8bitninja

Jag skulle välja Singularity framför Halo och Call of Duty anyday, men det beror på att det var atmosfäriskt med en skön story om tidsmanipulerande ryssar. Bioshock och är också fruktansvart bra men tycker Singularity lyckades bättre med just pacingen.

2010-11-08 @ 19:44:50
Postat av: Kubbe

Vanquish?

2010-11-08 @ 22:01:05
Postat av: 8bitninja

Vanquish är inte ett fps. Det är ett third person action game.

2010-11-09 @ 16:28:36
Postat av: Tommy Tomte

I'm holding out for Duke Nukem 4!

(och min olagliga kopia av CoD:BO)



Skaffa INTE nya Medal of Honor säger jag dock. Kanske funkar i multiplayer, men efter 1½ bana blev jag gravt uttråkad. Som CoD fast sämre.

2010-11-11 @ 11:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback