Some kind of elvish



Så enligt
Games Workshop kan vi vänta oss de nya Dark Eldar redan i November. Jag må ha mer eller mindre lagt ner mitt Warhammer spelade, men det får mig inte att sluta glo efter vad som släpps.

Dark Eldar har varit i extremt stort behov av nya figurer och regler, men som vanligt väljer ju GW själva att bara buffa upp deras Marines, som förvisso står för 80% av spelarbasen, but still.

Vet dock inte riktigt vad jag tycker om modellerna. Bilderna är förvisso grymt suddiga men man kan i alla fall ana de på något sätt spinner vidare på Eldars rustningar, fast med spikar/taggar. Förhoppningsvis kanske vi får se lite mer intressant Special och Elite enheter inom en snar framtid.

Håll utkig på Warseer




Kommentarer
Postat av: Deus Ex Mechanicus

Allting är ju bättre än de modellerna de har nu. Ugleh!

2010-09-21 @ 22:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback