Gobsmackingly great!



Ni har väl inte missat att följa Johannes lilla
warhammer plog (project log) på Warseer? Han har den senaste tiden byggt och konverterat 24st Maruraders som han även hunnit med att måla upp till högsta kvalité. Jag måste säga att jag här nog aldrig sett så här välgjorda Maruraders någonsin. Han har en extremt detaljrikedom på varje modell. Alla ser väldigt unika och elaka ut.



Han verkar för tillfället ha tagit en paus och börjat måla mer på sina Orks'n'Goblins, där han fortsätter med att använda gamla modeller för att måla dem "modernt", det vill säga utan alla röda detaljer som GW var så förtjusta i under 90-talet.


Kommentarer
Postat av: Kubbe

Önskar att jag var så duktig som han på att måla :D

2011-04-03 @ 13:00:28
Postat av: Edvard

Han är sjukt bra på att måla. Allvarligt bland de bästa jag har sett, on the internets or otherwise. Han borde delta i Golden Daemon eller iaf fler målartävlingar, så han får lite mer uppmärksamhet (han förtjänar det!).

2011-04-03 @ 17:52:02
Postat av: Nick

Han har ju alltid varit bra på att måla. Men jag tycker det är roligast att se hur hans "conversion-skills" utvecklats under åren. Det är en galen skillnad på de små modifieringarna han gjorde förr från de modeller han nästan gör från grunden nu för tiden.



Och jag håller med dig Edvard. Han borde verkligen satsa på Golden Deamon eller motsvarande.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback