Probus

Har roat mig denna morgon med att sketcha lite och prova på några av penslarna jag har laddat hem till photoshop. Det slutade med att jag började sketcha på Nicklas karaktär till Deathwatch. En Space Wolf Assult Marine vid namn Probus Hunt.

Den är ju fortfarande bara i ett tidigt stadie, så det är ju en hel del saker som måste justeras, läggas till och tas bort. Kubbe och Mats har även de hunnit med att rulla fram sina karaktärer. En Blood Angel Tactical Marine samt en Imperial Fist Devastator. Nu återstår det bara att se vad Viktor vill spela för något.


Kommentarer
Postat av: Kubbe

He looks like a mean SoB :D

2011-02-25 @ 15:59:17
Postat av: Nicke D

Åh han är en mean SoB!



Så jävla nice arbete, Me love it a lot :)

Om du säger att den är i ett tidigt stadium ser jag verkligen fram emot slut produkten.



Vi ser även ut att bli ett väldigt varierad grupp vilket är riktigt bra. Lördag blir en dag av ren awesomeness.

Postat av: Kubbe

Oh ja, hoppas att alla kommer trivas.

2011-02-25 @ 19:21:40
Postat av: Tommy Tomte

Alltså.... nja. Jag tycker inte han ser särskilt mycket ut som en Sister of Battle alls!

learn2versal ;)

2011-02-26 @ 17:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback