Skyrim



Är du så här pepp inför Skyrim? För det är inte jag..

Kommentarer
Postat av: Mjauki

Haha detta gjorde mig på mycket bättre humör!

Postat av: Tommy Tomte

Den var fin, och mer peppande än själva originaltrailern :D

Ska erkännas. Jag älskade, och streckspelade typ 120h, Oblivion, varvade det, och har sen kännt mig jävligt klar med spelet och sandlådor i allmänhet...men jag är liiiite sugen på nya. Om dom bara gör som fyran, fast lite tightare, mer storydrivet och bättre svårighetsgradsbalans* så kan det bli riktigt RIKTIGT bra...

Eller så blir det ett stelt sandlåde spel.



*Ie, att mobsen inte följer exakt ens level, för då kan man aldrig hitta spännande/farliga ställen utanför ens level, och vad är då vitsen med öppenhet lixom?

2011-02-05 @ 15:45:02
Postat av: Viktor

Ser mer fram emot Dragon Age 2 även om jag hoppas att Skyrim kan ställa till rätta det som blev fel med Oblivion.

2011-02-07 @ 00:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback