A Last Stand



Införskaffade äntligen Dawn of War 2 i samband med Steams Julrea. Dock inte expansionen, det får bli vid ett senare tillfälle.

Än så länge har jag bara manglat på i den vanliga kampanjen och är inte riktigt klar än. Jag verkar nu ha möjlighet för en rad uppdrag där man bland annat kan finna extra Terminator armors, vilket borde betyda att jag i stort sett kan avsluta spelet om jag så vill.

Spelet har då verkligen levt upp till alla förväntningar jag haft. Storyn är helt okej, trots att de handlar om Blood Ravens. Grafiken är tillräckligt bra för att min dator ska orka med. Och spelet i sig är betydligt roligare än vad jag förväntade mig.

Om vi forsätter snacka 40K så har jag nu även tagit mig igenom 2 av de 3 böckerna jag lånade av Kubbe. Både Battle of the Abyss och Decent of Angels är avklarade, nu väntar bara den lilla samligen med Tales of Heresy innan jag står helt utan böcker. Måste även tillägga att just ovanstående har varit några av de bättre i serien, men de klår ju fortfarande inte de första 3 där man får följa Horus svek från början. Awesome läsning helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Tommy Tomte

Testa Last Stand gamemodet än? It's pretty awsome PvE. Liiite som LoL i det att man kan levla gubben "utanför" gamet och skaffa, inte så mycket bättre som annorlunda gear och tweaka runt.

Jag brukade äga med Rok-droppande Big Mek med supertung armour och bössa med en jävla massa Dakka!

2011-01-02 @ 20:15:17
Postat av: Nick

Nope. Tänkte ge Last Stand ett försök när jag är klar med kampanjen, men jag har förstått att det är väldigt awesome.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback