Sam Crow

En lite halvdassig uppdatering.

Jag har de senaste dagarna inte hunnit med att göra särskilt mycket roliga saker. Jobbet tar som vanligt upp större delen av min tid, och eftersom LoL-servrarna ligger nere var och varannan dag har det inte heller blivit mycket spelande med gänget. Inte heller har jag funnit tid att mangla ner de sista banorna i Dawn of War.

Det enda jag har orkat med är att packa. Har i skrivandets stund fyllt 4 flyttkartonger med bara Rollspelsböcker, Magic Kort, Gamla tv-spel och nya tv-spel, fantasy romaner och ett par brädspel... jag är fortfarande inte klar med allt. Jag avundas inte de som har betydligt större samlingar än mig den dagen de ska behöva flytta.

Däremot har jag hunnit med att glo en hel del på tv. Jag och Sophie har haft
Sons of Anarchy maraton mer än en kväll. Samt att jag även börjat glo på den animerade serien Clone Wars, som kan vara det enda vettiga som George Lucas spottat ur sig sen 80-talet.


Kommentarer
Postat av: 8bitninja

Ska ni flytta? Man är inte så insatt kan man säga. Var landar ni?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback