A Duel of Steam & Blood



Även om det var riktigt roligt att spela Warhammer 40K igår så blev jag ändå bara mer pepp på att spela Warmachine. Så vad sägs om att försöka pyssla ihop våra modeller i veckan och prova på att spela en match eller två med dem?

Sitter just nu och pluggar på relgerna, och efter att han spelar Warhammer i så många år är det inte direkt svårt att komma in i det här. Såklart kommer alla taktiker och stratergier att dyka upp senare. Måste bara ta mig iväg till järnhandeln (läs Claes Ohlsson) och införskaffa lite superlim och en miniborr.

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Låter som en jättebra idé :D

2011-07-25 @ 18:00:01
Postat av: Viktor

Jag är på med mina halvmålade. :D

2011-07-25 @ 23:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback