The rest of his life


Var och såg den senate HP rullen idag. Jag är inte direkt något fan av serien, men jag tycker att den fyllt sitt syfta och haft sitt underhållningsvärde. Böckerna har jag inte direkt rört heller. Läste del 2 och 3 ungefär när de kom ut. Kanske lite udda val av böcker, men jag hade redan sett den första filmen, och folk tyckte att man lika gärna kunde skippa den första boken, så jag gjorde det.

Sista boken delade man upp i två delar, förmodligen för att tjäna lite extra pengar. Så det här var en riktigt avslutningen. Ringen skulle ner i Mount Doom. Darth Vader skulle besegras. Och så vidare. Aja, filmen var i alla fall snygg. Då har jag inte förstört den för någon som tänker gå och se den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback