Never forget. Never forgive.




En sista video från Space Marines, denna gång är det ren gameplay och vi får svar på en del frågor. Det ser ut att vara ett stabilt tempo i spelet och konstnat action. Jag gillar tanken med att för att få tillbaka hälsa så måste man slåss. "Dramatic Kills" som sker i slowmotion kommer man nog bli less på relativt fort då det bara tycks finnas en animation per fiende. Sen ser kameran inte ut att hänga med alltid, kanske för att den ligger extremt nära ryggen på hjälten. Hoppas det kommer finnas möjlighet att zooma ut lite i alla fall.

Jag har fortfarande inte fått klart för mig om det kommer gå att spela co-op, men jag hoppas fortfarande på det. Ett multiplayer läge är i alla fall utlovat, men det kan ju vara en eftertanke som inte alls fungerar.

Kommentarer
Postat av: Linus

Ja, det såg lite repetitivt ut just med "Dramatic Kills", hoppas på mer variation med animationerna.



Om co-op läget hoppas jag verkligen att det blir lite killteam-ish, som i Deathwatch typ.



Vapnena såg då trevliga ut. Stalker pattern boltern verkade jävligt mäktig :D

2011-06-08 @ 14:39:53
Postat av: Kubbe

Fucking Ey! :D har för mig att dom sagt i nån av videosarna att det kommer ha Co-op.

2011-06-08 @ 14:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback