Legendary Generals



Har fått Commander-lekarna jag beställde med Tommy. Jag har inte hunnit med att spela något ännu, men jag har bläddrat igenom dem och fått en bra uppfattning om hur de ska spelas. Till en början så känndes det som att ena leken hade dubbelt så många rare-kort, men efter att ha räknat dem så ser det ut att vara hela 15 rare-kort i varje deck.

Lekarna som jag köpte var Counterpunch och Heavenly Inferno (till Sophie). Min lek bygger mycket på att skapa 1/1 token creatures och lägga ut +1/+1 counter på dem, samt att flytta runt dem en massa för diverse effekter. Den andra leken bygger på extremt elaka änglar och demoner som man kan få in i spel med väldigt enkla medel.

De andra tre lekarna bygger på ta in creatures från graveyard, klona creatures och spells, och den sista leken handlar mest bara om att vara jobbig på olika sätt och vis.




Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback