All work and no paint



Jag sköt upp den här uppgiften alldeles för länge. Den ska in på måndag, och jag har bara hunnit med att spendera ett par timmar idag med den. Jobbet har slukat upp tid hela den här veckan, och min enda ledig dag kunde jag inte hitta motivation till att rita. Nåja, antar att en hastig inlämning är bättre än ingen alls.

Fick föresten betyg på min gasmask som jag lämnade in för ett par veckor sedan. Den blev så klart godkänd, men extra roligt var det att få 9/10 på utförandet. Känner mig positiv inför att fortsätta rita, men ska jag fortsätta med concept art på högskola så måste jag gå ner i tid på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Om concept art är nånting du vill jobba med i framtiden så borde du fokusera mer på det.

2011-03-19 @ 21:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback