Duke never comes early



Jag vet inte.. ska man skratta eller gråta?

Kommentarer
Postat av: Edvard

Alltså. Det senaste året har jag nog officiellt gått från att vara spelintresserad till att bara spela tv-spel när resten av familjen ligger och sover.



Fast. Jag spelade Duke Nukem 3d när det var nytt. Och det var awesome.



Och. Jag spelade Duke Nukem 3d med mina polare på gymnasiet, när det var kult. Och det var awesome.



MEN. Jag bryr mig inte ett enda jäva dugg om detta. Det är som att titta på en bilolycka genom en kikare.



Så, in conclusion; jag varken skrattar eller gråter. Jag uppger ett gigantisk, episkt



M

E

H

.

2011-03-25 @ 01:10:29
Postat av: Nick

Självklart har hela grejen förvandlats till ett stort meh för typ 13 år sedan. Kommer nog inte finnas en gnutta innovation när man väl får sätta sig ner med det. Förhoppningsvis får man bara en släng nostalgi från de illaluktande LAN lokalerna där man körde Duke 3d innan Quake och en milijon Half-Life moddar tog över.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback