Bleach



Mer mycket om och men så har det till slut blivit så att jag börjat se anime serien Bleach. Varit sugen rätt länge på att komma igång med någon serie jag kan slö-glo på i brist på annat, och det här fungerar perfekt som frukost teve för min del. Med tanke på hur många som ser och rekommenderat den här serien så bör den väl kunna leverara någonting.

Än så länge har jag bara hunnit med 7-8 avsnitt och är inte direkt såld på den. Men som så mycket annat måste man väl ge den lite tid. Jag räknar med att efter kanske 80-120 avsnitt så är jag ett Bleach fan, tills dess så får den som sagt agera fruksot teve för min del.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Det lustiga med Bleach är att den bara blivit sämre och sämre. Det enda som är behållningen med den nuförtiden är "filler" episoderna som inte följer parallellt med mangan.



One Piece är annars the shit. :D

2011-05-15 @ 17:28:19
Postat av: Tommy Tomte

One Piece är da bomb.

Bleach SKA tydligen bli finfint när den väl kommer igång, men jag orkade varken med mangan eller animen =/

2011-05-15 @ 18:44:57
Postat av: Anonym

Bleach är helt OK. Mer ett Naruto-fan själv :D, håller med om att One Piece är da bomb.

2011-05-15 @ 19:39:41
Postat av: Nick

Dang! Nu känner jag mig betydligt mer opepp på att fortsätta med Bleach och måsta gå över till One Piece... nåja, måste man så måste man

Postat av: Anonym

Saken är den att One Piece är snart uppe i 500 avsnitt :D, kan rekommendera www.otakucenter.com om du inte känner för att ladda hem alla avsnitt :P

2011-05-16 @ 12:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback