The Old Republic - Beta invite



Sitter precis och tankar ner Star Wars - The Old Rebulic som jag nyss fick en beta invite till.

Helt ärligt talat har jag inte varit intressard av spelet på flera månader. Jag har undvikit nästan alla videos och nyhetsbrev som jag har fått, bara för att jag inte har brytt mig om spelet överhuvudtaget. Men att få en chans att prova på spelet så känns det lite annorlunda. Jag har länge sagt att det inte finns något kommande MMO som egentligen intresserar mig, men jag kan sträcka mig till att prova på denna beta.

Dessutom har jag saknat att spela ett MMO med Sophie. Vi har ju som gått igenom en hel del spel tillsammans som tank/healer paret som alltid finns tillgänglig till varenda dungeon, och det var extremt länge sedan vi spelade något annat än LoL tillsammans.

Aja, jag ska ge SwToR en chans till helgen, och får därefter se om jag gör en förhandsbokning eller inte.

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Fick också en invite, dock så verkar det som att man inte kan börja spela förrens på fredag efter tre.

2011-11-22 @ 20:08:22
Postat av: Nick

Mmm.. de kör ju på weekend invites just nu. Men jag ser ändå fram emot att ge spelet en chans.

Postat av: Kubbe

Precis, blir nog Imperiet för mej :D typ sith eller bounty hunter, btw så har TotalBiscuit börjat lägga upp videos av klasserna, bara första delen för Imperial Agent finns ute men tror nog att det kan vara intressant att se ändå.

2011-11-22 @ 22:40:30
Postat av: Nick

Nej! Trooper ftw! Ska göra en överviktigt soldat i stil med Porkins ^^

2011-11-23 @ 00:24:24
URL: http://fullfrontalnerdity.blogg.se/
Postat av: Nicke D

Är det något i stil med gamla KOTOR spelen så är det ju da-bomb. Låt inte detta bli Biowares första fail:P

2011-11-23 @ 14:21:13
Postat av: Tommy Tomte

@Kubbe: Kommer av någon anledning tänka på denna

http://www.penny-arcade.com/comic/2007/10/24

2011-11-23 @ 15:26:57
Postat av: Johan

Blir en Sith Inquisitor när spelet släpps men den här beta weekenden har jag ingen anning, mest intresserad att testa Smuggler, Trooper, Imperial Agent och Jedi Sentinel. Det finns en hyfsat bra podcast från gamebreaker.tv som heter The Republic som även visar från betan och de har även ett program per vecka.

2011-11-23 @ 16:00:48
Postat av: Kubbe

hmm, Sith Bountyhunter funkar ju :D eftersom Sith är en ras, angående betan så ska man väl försöka testa alla klasser.

2011-11-23 @ 17:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback