Blizzard x 3



Snygg trailer, som vanligt. Ingeting som egentligen gör mig mer eller mindre pepp på spelet. Jag vet att det kommer vara roligt och snyggt. Finns direkt ingen anledning att försöka peppa upp mig med feta filmsekvenser.



WoW har varit rätt tråkigt rätt länge. Men mitt hjärta bultar alltid hårdare för pandor oavsett spel. Så får jag chansen att spela en Pandaren-monk så kommer jag nog ta den. Räknar nog med en månads sub innan jag hinner bli less det, men det är nog samtidigt mer underhåll för pengarna än vad många andra spel jag äger kan säga.



Inte spelat SC2 ett dugg, men jag tycker det är rätt underhållande att kolla streams ibland. Är mest glad över att spelet får lite nyheter och att e-sporten får mer verktyg/leksaker att växa med.

Kommentarer
Postat av: Johan Nilsson

Nya WoW expansion verkar bara vara patetisk och det blir bara sämre och sämre för varje expansion som kommer är glad att jag slutat spela det spelet iaf. Diablo 3 däremot looks amazing är super peppad på det. Starcraft har jag aldrig varit ett fan av så jag bryr mig inte så mycket om den nya expansionen

2011-10-22 @ 02:25:19
Postat av: Kubbe

DAAM you! du hann före :D Pandaren ser ju lite intressanta ut. Dibbe3 å expansionen till SC2 ser effing awesome ut.

2011-10-22 @ 02:36:05
Postat av: Tommy Tomte

Sen finns ju DotA2 trailern.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Zx1JDEnrVK8

2011-10-22 @ 10:41:53
Postat av: Nick

Undvek att posta DOTA trailern medvetet. It looked fucking aweful.

2011-10-22 @ 14:30:27
URL: http://fullfrontalnerdity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback