It ends now



Har ganska precis klarat av kampanjen i Gears of War 3. Utan spoilers kan jag säga att jag är ganska tillfredsställd över hur spelet, och framför allt storyn, avslutades. Pampig musik och fläskiga action scener löste av varandra på löpande band, och det var inte direkt någon brist på midjehöga-väggar att gömma sig bakom.

Själva gameplayet var ju detsamma som i alla tidigare installationer. Enda direkta nyheten var något enstaka vapen, samt att varje vapen nu har en unik avrättnings-sekvens som man kan utföra. Tex med Lancer så trycker man in den i bröstkorgen på någon stackars sate och startar sedan motorsågen likt en blodig mixer. Me like!

Fortfarande så har jag inte gett mig ut online, eller provat på att spela co-op. Utgår från att tillfälle kommer ges när man kan spela ut det på svåraste nivån med 3 kompisar. Till dess så kommer det nog bara bli någon enstaka online match i väntan på nästa spel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback