Syndicate



Starbreeze håller på att återuppliva klassikerna Syndicate som Bullfrog släppte under 90-talet. Finns inte sådär jätte mycket information för tillfället, men vad som är bekräftat är att det kommer bli FPS. Inget klassiskt stratergispel här inte.

Nåja, jag håller mig positiv till att det i alla fall är Starbreeze som håller i spakarna gällade skapandet. Ett 4 manna co-op lir kan ju samtidigt vara extremt underhållande på sitt sätt. Ryktet säger att det kommer finnas betydligt mer information i nästa Gamereactor.

Källa

Kommentarer
Postat av: Tommy Tomte

...och DÄR sjönk mitt intresse för spelet från 95celsius till ett fesljummet 30-gradigt intresse.

2011-09-13 @ 07:46:53
Postat av: Nick

Jag förstår inte rädslan spelutvecklare har för gamla genrer? Är det bara FPS och RTS som säljer nu för tiden?



Jag vill minnas att 2:an i alla fall var rätt underhållande.. undra om man kan få tag på det fortfarande?

Postat av: Linus

Alla vill göra det nästa CoD och tjäna miljarder. Att gå bort från "point weapon, shoot man" till något som kräver mer utnyttjande av hjärnkapaciteten skulle ju vara förödande för försäljningssiffrorna.



Allt måste ju verkligen dummas ner och förenklas idag tydligen. Gamla saker lanseras som nya. Se bara på Skyrim, där man nu släppt den "exklusiva nyheten" att man kan spela som vampyr... ja det kunde man ju i tidigare spelen också, genom exakt samma tillvägagångssätt. OK att det säkert fungerar lite bättre nu, men kom igen, vars har fantasin tagit vägen?



Med det sagt så ser jag ändå fram emot spelen. Jag ogillar dock ändå skarpt den trend som nu går igenom både film- och spelbranschen, där gammalt dammas av och presenteras som nytt.

2011-09-13 @ 14:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback