Health Regeneration



Mellandagarna och Nyårs helgen har varit riktigt jobbig för våran (min och Sophies) del. Båda har vi legat helt utmattade i soffan och inte orkat göra något vettigt förutom att glo på hela Sagan om Ringen triologin och läst böcker, eller Sophie kollade på teve rättare sagt.

Men nu känner jag mig äntligen på bättringsväg. Första morgonen på 6 dagar jag vaknar upp utan att behöva injicera en massa externa medel i min nästa och svalg. Fuck yeah!

Ska försöka uppdatera bloggen lite mer aktivt de kommande dagarna. Magic, Warmachine, Rollspel och lite andra dataspel förutom League of Legends är på tapeterna och jag behöver få skriva av mig lite.

God fortsättning alla töntar, nördar och kids!

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Kul att höra att ni är på bättringsvägen :D måste tyvärr meddela att jag ska ner till Solna Lördag-Söndag så kan inte vara med om det var nå funderingar över rollspel då.

2012-01-02 @ 13:20:22
Postat av: Linus

Trevligt att höra :)



God fortsättning själv! För egen del blir det att ta igen lite av den enorma backlog av spel man har samlat på sig :P

2012-01-02 @ 16:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback