Double IP all the way!



Jag kan inte minnas sist jag var lika besatt av ett spel som jag är av League of Legends. När jag inte konstant sitter och spelar matcher så sitter jag och läser guider, forum eller kollar videos på taktiker. Just nu har jag någonstans mellan 400-500 matcher spelade, och då är varje match drygt 40 minuter långa i snitt.

Nu har Season One pågått ett par veckor, men jag har inte haft någon större tur i mina matcher. Jag anser inte mig själv som någon dålig spelare, men det är tärande då man konstant hamnar i lag med folk som lämnar/disconnectar/rage-quitar, så mitt Ranked Game spelande har blivit mindre aktivt.

En annan orsak är att en justering som kräver att man måste vara level 30 för att spela Ranked, och när varken Micke eller Tommy har hunnit bli det så föredrar jag vanliga matcher med dem. Och nu i helgen lär det ju bli en hel del spelande misstänker jag.

Riot bjuder nämligen på Double IP weekend (what does it mean?), samt att all IP/Exp-bonus finns att köpa till halva priset, samt att de stackar med varandra (oh my god!).

Om ni inte redan gjort det, ladda hem spelet och lira med oss i helgen.
It's FREE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback