Mokujin



Det har ju inte hunnit blir så mycket LoL på sista tiden av sina förklarliga skäl. Flytt, skola, jobb och när jag väl haft tid så har jag spelat BLC som jag finner som ett roligt alternativ till LoLs ibland lite långtråkiga matcher.

Förr hjälten Karma har jag knappt sett skymten av. Även om hon är en support så verkar hon inte fylla rollen lika bra som någon annan av support hjältarna, och att vara begränsad till 3 skills verkar också lite småtråkigt. Annat gäller dock för den senaste hjälten som gör premiär nästa vecka -
Moakai

En knockback/slow våg, minor, en teleport/root och en Ulti sköld/reflect.
Holy oak Batman. He looks exciting as hell!

Han ser ur att vara helt i min stil, både utseende mässigt och spelmässigt. Han blir nog en perfekt sidelaner och en mardröm att ha i samma lag som Teemo. Jungle kommer aldrig mer att vara säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback