Unexpected Enemies



Sitter och bläddrar i Mark of Xenos pdf'en. Jag vet att sånt här egentligen inte är tänkt för spelare, men jag kan inte låta bli att visa hur pass mäktig en Greater Daemon egentligen är. Jag menar ett fear test på -60 i WP, följt av närstridsattack som gör 3D10+42 är inte att leka med. Sen att den har 192(!) wounds kräver nog en hel del heavy weapons för att ta ner.

Det vettigate boken hade att erbjuda (förutom stats på Tau, Tyranids, Ork och Chaos) är en massa regler för hordes. Plötsligt kan de göra lite mer än att vara en köttmur som Marines enkelt hugger ner. Blir lite roligare att göra upp striderna i kommande sessioner.

Kommentarer
Postat av: Linus

Herre jävlar alltså, respektingivande stats!

2011-06-08 @ 14:42:42
Postat av: Annica

Vad är det d'r för bok? ;)

Postat av: Nicke D

Jag får ta det här med ett citat från Rocky 4. "Its simple whatever he hits, he destroys"

2011-06-08 @ 15:43:10
Postat av: Platin

Hej! Även fast du inte läser min blogg (som för övrigt är känd i halva sthlm) så kan du väl ställa några frågor i min frågestund? Klicka här: http://platins.se/2011/june/fragestund.html#comment Snällt av dig.

Chacha!

2011-06-08 @ 15:58:18
URL: http://platins.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback