Blow my nose!



Best. Game. Ever!

Matchen bröjade helt okej. Micke lyckades plocka 6 snabba kills i början och vi trodde att det här skulle bli en enkel match. Fast forward ~40 minuter. Vi ligger under i kills med ca 25 mot 50. Deras Katarina och Lux krossar oss i varenda team fight, men vi lyckas i alla fall hålla våra torn intakta.

Spelet går vidare och vi ser dem gå mot draken så vi tänker satsa på en snabb Baron, men de fattar våran plan och kommer mot oss. Vi lämnar Baronen och ser att de gör ett försök på honom. Vi avvaktar och anfaller dem mitt i striden. Enormt cluster fuck. De tar Baron, men vi tar ett Ace. Vi tar ner alla deras inhibitors. Men vinner inte där.

De kontrar och matchen drar ut ännu mer på tiden. Det är först efter vi sänkt alla deras inhibitors för tredje gången som vi till slut lyckas ta hem segern. Det bästa av allt var att de trollade oss hela matchen genom att kalla oss Noobs, och det blev bara värre/bättre när vi väl kom till chatten efter matchen.

(klicka för större bild)

Kommentarer
Postat av: Tommy Tomte

Jag var så SJUKT rik, men jag var ju pro på att lasthitta deras killingspreeande hjältar också.

Delicous Katarina. Fick nog tillbaka de 6 gånger hon dödade mig första 30 minuterna.

2011-03-13 @ 19:51:03
Postat av: Nick

Ah, det förklarar saken. Du hade en bit över 30k såg jag ^^



Helt galen omgång. Sen känns det ju lite extra skönt att vinna mot några som hånar en så hårt i chatten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback