Runners guide to the Shadow



Fick min beställning från SF-Bok idag. Hade beställt senaste upplagan av Shadowrun 4th Edition, en bok som jag redan hade, men ville ha de lite uppdaterade och snyggare upplagan. Samt att jag även passade på att beställa det så kallade Runners Toolkit som var betydligt mer awesome än jag hade trott.

Förutom en trevlig spelledareskärm med alla vettiga tabeller för strid så innehöll den även en hel del andra saker. Ett par väl detaljerade kartor som man kan använda vid olika sammanhang. Äventyret vid namn "On the Run" som är ett av de bättre introduktions äventyren som finns ute. 3st mindre böcker/tidningar som innehåller listor över alla items/vapen i spelet, samt förslag på olika kits och kontakter man kanske vill ha med sig.

Till sist så följde det även med 7st blad i tjockare papp som sammanfattar alla typer av strid på ett enkelt sätt. Det kommer att vara guld värt vid nästa speltillfälle i helgen.


Kommentarer
Postat av: Tjernlund

Sweet!!

2011-10-06 @ 14:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback