Return to the League



Det tog mig ett par månader, men nu har jag loggat in på LoL igen efter mitt uppehåll. Och jisses vad jag har missat saker och ting. En drös med nya hjältar som jag har noll koll hur dom fungerar. Massvis med patcher och förändringar på befintliga hjältar... men metat verkar i alla fall vara detsamma.

Än så länge har jag dock inte orkat, eller haft lust, att gå in i "try-hard-mode". Det enda jag har gjort är att spela "Hard-lock-random" med Sophie, Micke och gänget. Kort och gått så trycker vi in en slumpmässig hjälte som vi måste spela oavsett hur vi kan hjälten eller hur vårat team-comp blir. Tror än så länge har vi kanske vunnit 1-2 matcher av drygt 20 stycken.

Av alla de nya hjältarna jag missat så fanns det egentligen bara en som jag kände att jag verkligen ville ha - Nautilus. En stor och skön djuphavs-dykare med ett lika stort och skönt ankare till vapen. Precis som ni ser i videon ovan av
ColbyCheeze så är han en utomordentligt bra djunglare. Dock så behöver jag personligen lära mig hjälten, samt hitta tillbaka till min gamal Lee-Win form.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback